служба владимирской иконе божией матери текст

Икона Богородицы Владимирская

Празднование

История

Вла­ди­мир­ская ико­на Бо­жи­ей Ма­те­ри на­пи­са­на Еван­ге­ли­стом Лу­кой на дос­ке от сто­ла, за ко­то­рым тра­пе­зо­вал Спа­си­тель с Пре­чи­стой Ма­те­рью и пра­вед­ным Иоси­фом. Бо­жия Ма­терь, уви­дев этот об­раз, про­из­нес­ла: «От­ныне убла­жат Ме­ня все ро­ды. Бла­го­дать Рожд­ше­го­ся от Ме­ня и Моя с этой ико­ной да бу­дет».

Вла­ди­мир­ской иконе Пре­свя­той Бо­го­ро­ди­цы празд­но­ва­ние бы­ва­ет несколь­ко раз в го­ду (21 мая, 23 июня, 26 ав­гу­ста). Наи­бо­лее тор­же­ствен­ное празд­но­ва­ние со­вер­ша­ет­ся 26 ав­гу­ста, уста­нов­лен­ное в честь сре­те­ния Вла­ди­мир­ской ико­ны при пе­ре­не­се­нии ее из Вла­ди­ми­ра в Моск­ву. В 1395 го­ду страш­ный за­во­е­ва­тель хан Та­мер­лан (Те­мир-Ак­сак) до­стиг пре­де­лов ря­зан­ских, взял го­род Елец и, на­прав­ля­ясь к Москве, при­бли­зил­ся к бе­ре­гам До­на. Ве­ли­кий князь Ва­си­лий Ди­мит­ри­е­вич вы­шел с вой­ском к Ко­ломне и оста­но­вил­ся на бе­ре­гу Оки. Он мо­лил­ся свя­ти­те­лям Мос­ков­ским и пре­по­доб­но­му Сер­гию о из­бав­ле­нии Оте­че­ства и на­пи­сал мит­ро­по­ли­ту Мос­ков­ско­му, свя­ти­те­лю Ки­при­а­ну (па­мять 16 сен­тяб­ря), чтобы на­сту­пив­ший Успен­ский пост был по­свя­щен усерд­ным мо­лит­вам о по­ми­ло­ва­нии и по­ка­я­нию. Во Вла­ди­мир, где на­хо­ди­лась про­слав­лен­ная чу­до­твор­ная ико­на, бы­ло по­сла­но ду­хо­вен­ство. По­сле ли­тур­гии и мо­леб­на в празд­ник Успе­ния Пре­свя­той Бо­го­ро­ди­цы ду­хо­вен­ство при­ня­ло ико­ну и с крест­ным хо­дом по­нес­ло ее к Москве. Бес­чис­лен­ное мно­же­ство на­ро­да по обе­им сто­ро­нам до­ро­ги, стоя на ко­ле­нях, мо­ли­ло: «Ма­терь Бо­жия, спа­си зем­лю Рус­скую!» В тот са­мый час, ко­гда жи­те­ли Моск­вы встре­ча­ли ико­ну на Куч­ко­вом по­ле, Та­мер­лан дре­мал в сво­ем шат­ре. Вдруг он уви­дел во сне ве­ли­кую го­ру, с вер­ши­ны ко­то­рой к нему шли свя­ти­те­ли с зо­ло­ты­ми жез­ла­ми, а над ни­ми в лу­че­зар­ном си­я­нии яви­лась Ве­ли­ча­вая Же­на. Она по­ве­ле­ла ему оста­вить пре­де­лы Рос­сии. Проснув­шись в тре­пе­те, Та­мер­лан спро­сил о зна­че­нии ви­де­ния. Зна­ю­щие от­ве­ти­ли, что си­я­ю­щая Же­на есть Ма­терь Бо­жия, ве­ли­кая За­щит­ни­ца хри­сти­ан. То­гда Та­мер­лан дал при­каз пол­кам ид­ти об­рат­но. В па­мять чу­дес­но­го из­бав­ле­ния Рус­ской зем­ли от Та­мер­ла­на на Куч­ко­вом по­ле, где бы­ла встре­че­на ико­на, по­стро­и­ли Сре­тен­ский мо­на­стырь, а на 26 ав­гу­ста бы­ло уста­нов­ле­но все­рос­сий­ское празд­но­ва­ние в честь сре­те­ния Вла­ди­мир­ской ико­ны Пре­свя­той Бо­го­ро­ди­цы.

Ис­то­ри­че­ские дни 21 мая, 23 июня и 26 ав­гу­ста, свя­зан­ные с этой свя­той ико­ной, ста­ли па­мят­ны­ми дня­ми Рус­ской Пра­во­слав­ной Церк­ви.

Пре­свя­тая Бо­го­ро­ди­ца за­сту­пи­лась за Зем­лю рус­скую. Князь при­ка­зал сво­им вой­скам от­сту­пать от Уг­ры, же­лая до­ждать­ся пе­ре­хо­да та­тар, вра­ги же ре­ши­ли, что рус­ские за­ма­ни­ва­ют их в за­са­ду, и то­же ста­ли от­сту­пать, сна­ча­ла мед­лен­но, а но­чью по­бе­жа­ли, го­ни­мые стра­хом. В бла­го­дар­ность за осво­бож­де­ние Рос­сии от та­тар и был уста­нов­лен празд­ник в честь Бо­жи­ей Ма­те­ри.

Празд­но­ва­ние иконе Бо­жи­ей Ма­те­ри Вла­ди­мир­ской со­вер­ша­ет­ся так­же 23 июня и 26 ав­гу­ста.

Источник

Владимирская икона Божией Матери

Месяца иуниа в 23-й день.

Служба сретению чудотворныя иконы Пресвятыя Богородицы, яже нарицается Владимирская

На Г осподи, воззвах, стихиры на 8, глас 4.

Подобен: Я ко добля:

Стих: И з глубины воззвах к Тебе Господи, Господи, услыши глас мой.

Я ко светоносная палата, и одр всезлатый, Богородице Владычице: Ты бо Слово Божие во Твоих ложеснах вместила еси, и рождши нам Солнце незаходимое, Свет невечерний, наша прежде неразумием омраченная сердца благоразумием осветила еси, и льсти тьму разорила еси.

Стих: Д а будут уши Твои, внемлюще гласу моления моего.

Т воим Рождеством адова крепость разорися, и все человечество спасено бысть: ныне же Твоими молитвами врагов наших шатание низложи, и крепость их сокруши, и людем Твоим победы на враги даруй, да посрамятся вси являющии рабом Твоим злая.

Стих: А ще беззакония назриши Господи, Господи, кто постоит? Яко у Тебе очищение есть.

Б огородице Владычице, державная Помощнице, укрепи славящую Тя страну на враги: да якоже древле спасла еси царский град от нахождения поганых, тако и ныне спаси страну Российскую от нахождения вражия, от междоусобныя рати, от глада же и труса, Дево Неискусобрачная. Сего ради Тя славит страна Российская, человеком Помощницу.

Стих: И мене ради Твоего, потерпех Тя Господи, потерпе душа моя в слово Твое, упова душа моя на Господа.

Н ыне страна Российская о Тебе хвалится и веселится, имеющи Тя заступницу непостыдную, и стену нерушиму, граду нашему непоколебимое основание, стража неусыпна земли Российския. Не престай ныне Твоими, Госпоже, молитвами избавляти Твой град и люди от всех бед.

Стих: О т стражи утренния до нощи, от стражи утренния, да уповает Израиль на Господа.

Т ебе припадают, Госпоже, святителей сословие и собори, совокупление всех, монаси и простии, и весь народ умильно молящеся, Тебе ныне кланяющеся, и любезно целующе Твой образ, и молящеся глаголют: чтущий Тя град всегда спасай от всех бед.

Ины стихиры, глас 8.

Подобен: О преславнаго чудесе!

Стих: Я ко у Господа милость, и многое у Него избавление, и Той избавит Израиля от всех беззаконий его.

О преславнаго чудесе! Иже невместимый небесы, и ангелы славимый, и от серафимов поемый, на землю сошед, в Твою утробу вместися, и ключа девства не разруши, наше естество древле от диавола мучимо изъят, и весь род человеческий свободи, Тебе же, Госпоже, заступницу нам дарова. Тем не престай сохраняти и спасати души наша, яко милосерда.

Стих: Х валите Господа вси языцы, похвалите Его вси людие.

О преславнаго чудесе! Се заступление прииде, сопротивление низложися, град наш спаси, враги наша прожени, и нас рабов Твоих Твоею милостию возвесели. О Божия Слова селение! Род человеческий чтущий Тя всегда спасай от всех бед.

Стих: Я ко утвердися милость Его на нас, и истина Господня пребывает во век.

П одаждь утешение Твоим рабом, Чистая, напастьми одержимым, и рог верных вознеси, Богородительнице Марие: спаси молитвами Твоими град Твой неразрушимь и варварская шатания низложи, и нас рабов Твоих, Безневестная, хвалящих Тя спаси.

Слава, и ныне, глас 8.

П риидите, Российстии собори, приидите, верных совокупления, в сретение Царицы Богоотроковицы: се бо грядет Царица Своим образом честным, спасти град и люди от сопостатных поган невоеваны. О чудо велие и преславное, и пребольши ума! Како пришествием честнаго Ея образа сопротивнии побеждаются, и отечество наше утверждается? Нощь упразднися и день приближися. Егоже ради Тебе вину спасения нашего естество наше приемлет, и вся тварь воспевает Ти зовущи: радуйся, предстательнице и помощнице, и спасение душ наших.

Вход. Прокимен дне. Чтения три.

[Глава 28.] И зыде Иаков от студенца клятвеннаго, и иде в Харрань. И обрете место, и спа тамо, зайде бо солнце: и взят от камения места того, и положи возглавие себе, и спа на месте оном и сон виде. И се лествица утверждена на земли, еяже глава досязаше до небес, и ангели Божии восхождаху и низхождаху по ней. Господь же утверждашеся на ней, и рече: Аз Бог Авраамов, отца твоего, и Бог Исааков, не бойся. Земля, идеже ты спиши на ней, тебе дам ю, и семени твоему. И будет семя твое яко песок земный, и распространится на море и Ливу, и север, и на востоки: и возблагословятся о тебе вся колена земная, и о семени твоем. И се Аз с тобою сохраняяй тя на всяком пути, аможе аще пойдеши, и возвращу тя в землю сию, яко не имам тебе оставити, дондеже сотворити ми вся, елика глаголах тебе. И воста Иаков от сна своего, и рече: яко есть Господь на месте сем, аз же не ведех. И убояся, и рече: яко страшно место сие, несть сие, но дом Божий, и сия врата небесная.

Пророчества Иезекиилева чтение.

[Глава 43 и 44.] Т ако глаголет Господь: будет от дне осмаго и прочее, сотворят иереи на олтари всесожжения вашего, и яже спасения вашего, и прииму вы, глаголет Адонаи Господь. И обрати мя на путь врат святых внешних, зрящих на востоки, и сия бяху затворенна. И рече Господь ко мне: врата сия затворена будут, и не отверзутся, и никтоже пройдет сквозе их, яко Господь Бог Израилев пройдет ими, и будут затворена. Яко игумен сядет в них снести хлеб, по пути еламских врат внидет, и по пути его изыдет. И введе мя по пути врат святых, сущих к северу, прямо храму, и видех, и се исполнь славы храм Господень.

[Глава 9.] П ремудрость созда себе дом, и утверди столпов седмь. Закла своя жертвенная, и раствори в чаши своей вино, и уготова свою трапезу. Посла своя рабы созывающи с высоким проповеданием на чашу, глаголющи: иже есть безумен, да уклонится ко мне, и требующим ума рече: приидите, ядите мой хлеб, и пийте вино, еже растворих вам. Оставите безумие, и живи будете: и взыщите разума, да поживете, и исправите разум в ведении. Наказуяй злыя, приимет себе безчестие: обличаяй же нечестиваго, опорочит себе: обличение бо нечестивому, раны ему. Не обличай злых, да не возненавидят тебе, обличай премудра, и возлюбит тя. Даждь премудрому вину, и премудрейший будет: сказуй праведному, и приложит приимати. Начало премудрости, страх Господень, и совет святых, разум: разумети бо закон, помысла есть благаго. Сим бо образом многое поживеши время, и приложатся тебе лета живота.

На литии стихиры, глас 2. Самогласны:

Я ко воистинну древняго кивота пречестнее, егда Давид собрав чины ликовствоваше, ныне Твоя, Богородице, икона, ейже предстоят архиереев собори, и с чинми ангел, и все христоименитых людей множество, достойно блажат Тя Матерь Божию, и прославляют раболепно и чествуют, и покланяются, и молятся Тебе по Бозе: да мир умириши в православии, и отечество утвердиши, и спасеши от всех зол Твоя рабы, яко едина благословенная.

П редстоят Ти, Госпоже Богородице, пред Твоим, Пречистая, образом, архиереев сословие, и вси людие, монаси и простии, ведуще Тя воистинну Помощницу сильну и непобедиму, моления Тебе приносити, от всея души подвизают, и поущают на молитву к Богу, требующе Твоея помощи, да простреши богоносныя Твоя руки, и умолиши за мир. Вонми и услыши, Владычице, и подаждь утешение рабом Твоим, дондеже не одолеют ны грехи наша, тяжкия и лютыя: Твоея бо всегда требуем вси помощи.

П ервее написавшейся Твоей иконе, евангельских таин благовестником, и к Тебе Царице принесенней, да усвоиши ту, и сильну соделаеши спасти чествующия Тя. И порадовалася еси, яко сущи милостива, спасения нашего содетельница, яко уста и глас иконе бывше, якоже и Бога внегда зачинающи во чреве, песнь воспела еси: се от ныне ублажат Мя вси роди. И на ту зрящи глаголала еси со властию: с сим образом благодать Моя и сила. И мы истинно веруем, яко се рекла еси, Госпоже, сим образом с нами еси. Тем благоговейно предстояще, покланяемся Тебе раби Твои: посети ны Твоими матерними щедротами.

Г ора еси великая и преславная, паче горы Синайския, Богородице. Она бо не терпяше снития славы Божия, во образех и сенех огнем возгарашеся, и громи и молнии тамо быша: ты же весь Божественный огнь сущь, Божие Слово во чреве Твоем неопально носила еси, и от сосец Твоих млеком питала еси манием Носящаго вся. И матернее дерзновение к Нему имущи, помози, Владычице, верно празднующим Твой честный праздник, и не забуди милостивно посещающи: прияла бо еси от Бога дар строити и покрывати христоименитое стадо, рабы Твоя.

Слава, и ныне, глас 6:

Т ебе вси роди человечестии хвальныя дары приносят, Владычице, и молятся яко Царице и Матери Божии, пророцы Тя премудро проповедаша, левити благословиша, апостоли и мученицы исповедаша, вся сословия покланяются, архиерее проповедают, монаси и простии благоговеют, богатии и убозии, сироты и вдовы, и всяк возраст, и всяко преспеяние, старческое и младенческое. Под кров Твой державный с верою прибегаем: покрый и соблюди, Госпоже, молитвами Твоими, и спаси от бед души наша.

На стиховне стихиры, глас 8.

Подобен: Ч то вас наречем:

Ч то тя наречем, Богородице Владычице? Корень ли Иессеов? От Тебе бо нам Христос яко цвет изыде. Манну ли, верных сердца услаждающую Твоим Рождеством? Руно Гедеоново? На Тя бо Христос яко роса сниде, и Тя заступницу нам показа: Егоже моли, спасти души наша.

Стих: С лыши, Дщи, и виждь, и приклони ухо Твое.

Д а вси похвалим, вернии, таково нам заступление давшую непостыдное, и непреборимое на враги одоление победное, и нам всем спасение, и граду нашему стену и покров, и основание непоколебимое, и отечеству нашему на сопостаты пособие, и непобедимую победу.

Стих: К лятся Господь Давиду истиною, и не отвержется ея.

Д остойно Тя блажит человеческий род, Чистая, яко спасаеши чтущия Тя от всех бед. Ты бо еси, Госпоже Дево Чистая, заступница непостыдная Твоим рабом показалася еси, и молитвенница тепла к Богу, от находящих скорбей. Тобою варварская шатания разрушаются, и стрелы вражия упражняются: и раби Твои от одержащих бед избавльшеся, Тя, Богомати, песньми ублажаем.

Слава, и ныне, глас тойже. Самогласен:

Д а радуются российстии собори, да ликовствует естество, яко Твоего, Чистая, честнаго образа пришествием град наш спасается, раби Твои от одержащия нужды избавльшеся, Тебе, Чистая, взывают: радуйся, добрых виновная, и Заступница непостыдная, и спасение душ наших.

Д несь светло красуется славнейший град Москва, яко зарю солнечную восприемши, Владычице, чудотворную Твою икону, к нейже ныне мы притекающе, и молящеся Тебе, взываем сице: о пречудная Владычице Богородице, молися из Тебе воплощенному Христу Богу нашему, да избавит град сей, и вся грады и страны христианския невредимы от всех навет вражиих, и спасет души наша, яко Милосерд.

Источник

Владимирская икона Божией Матери

Служба сретению чудотворныя иконы Пресвятыя Богородицы, яже нарицается Владимирская

Блаженна, от канона песнь 3-я и 6-я.

В о Царствии Твоем помяни нас, Господи, егда приидеши во Царствии Твоем.

Б лажени нищии духом, яко тех есть Царство Небесное.

Б лажени плачущии, яко тии утешатся.

Б лажени кротции, яко тии наследят землю.

Б лажени алчущии и жаждущии правды, яко тии насытятся.

Б лажени милостивии, яко тии помиловани будут.

Т воя песнословцы, Богородице, живый и независтный источниче, лик себе совокупльшия духовно утверди, в божественней Твоей славе венцев славы сподоби.

Б лажени чистии сердцем, яко тии Бога узрят.

В се помышление отвергше, богомудрии, приидите в сретение прекрасныя зари, держащия пресветлую лучу, вся просвещающую, и милостию весь мир обогащшую.

Б лажени миротворцы, яко тии сынове Божии нарекутся.

Т вою, Богомати, всечестную и чудотворную икону российстии люди стяжавше, яко заступление крепко и стену нерушиму, молятся Ти, на враги победу даровати отечеству нашему.

Б лажени изгнани правды ради, яко тех есть Царство Небесное.

О блак светозарный показася, росою благодати вся омывающи телесныя скверны, и души просвещающи, едина Всепетая.

Б лажени есте, егда поносят вам, и изженут, и рекут всяк зол глагол на вы лжуще Мене ради.

О т Тебе, Богомати, истече поток сладкий, вся напаяя люди, душ измывая скверны, Богородице Владычице, спаси всех покланяющихся верно честному образу Твоему.

Р адуйтеся и веселитеся, яко мзда ваша многа на небесех.

В си убо совокупльшеся вкупе, воспоем Чистую Деву, богоизбранную лествицу Иаковлю, Гедеоново же руно, радости ходатаицу, крепость и похвалу спасаемых, Богородительницу Чистую.

Слава: С е ныне веселие приближается, скорбь же потребляется, вернии спасаются, яко от источника радость почерпающе выну хвалами воспевают: радуйся, Чистая Владычице, спасения нашего начаток, и всех верных стена и похвала.

И ныне: П одаждь нам помощь мольбами Твоими, Пречистая Богородице, скорби убо находят на ны, и печали умножаются, врази ополчаются: но Ты, Пречистая, представши избави, врагов наших шатание низложи, на враги победу даруй, да посрамятся вси являющии рабом Твоим злая.

Служба вся Богородицы.

Прокимен, песнь Богородицы, глас 3: В еличит душа Моя Господа, и возрадовася дух Мой о Бозе, Спасе Моем. Стих: Я ко призре на смирение рабы Своея, се бо отныне ублажат Мя вси роди.

Апостол к Филипписиом, зачало 240.

Б ратие, сие бо да мудрствуется в вас, еже и во Христе Иисусе:

Б ратья, в вас должны быть те же чувствования, какие и во Христе Иисусе:

Иже, во образе Божии сый, не восхищением непщева быти равен Богу:

Он, будучи образом Божиим, не почитал хищением быть равным Богу;

Но Себе умалил, зрак раба приим, в подобии человечестем быв, и образом обретеся якоже человек:

Но уничижил Себя Самого, приняв образ раба, сделавшись подобным человекам и по виду став как человек;

Смирил Себе, послушлив быв даже до смерти, смерти же крестныя.

Смирил Себя, быв послушным даже до смерти, и смерти крестной.

Темже и Бог Его превознесе и дарова Ему имя, еже паче всякаго имене,

Посему и Бог превознес Его и дал Ему имя выше всякого имени,

Да о имени Иисусове всяко колено поклонится небесных и земных и преисподних,

Дабы пред именем Иисуса преклонилось всякое колено небесных, земных и преисподних,

И всяк язык исповесть, яко Господь Иисус Христос в славу Бога Отца.

И всякий язык исповедал, что Господь Иисус Христос в славу Бога Отца.

Аллилуиа, глас 8: С лыши, Дщи, и виждь, и приклони ухо Твое. Стих: Л ицу Твоему помолятся богатии людстии.

Евангелие Луки, зачало 54. [Лк. 10, 38–42; 11, 27–28.]

В о время оно, вниде Иисус в весь некую: жена же некая именем Марфа прият Его в дом свой:

В о время оно, пришел Иисус в одно селение; здесь женщина, именем Марфа, приняла Его в дом свой;

И сестра ей бе нарицаемая Мариа, яже и седши при ногу Иисусову, слышаше слово Его.

У ней была сестра, именем Мария, которая села у ног Иисуса и слушала слово Его.

Марфа же молвяше о мнозе службе, ставши же рече: Господи, не брежеши ли, яко сестра моя едину мя остави служити? рцы убо ей, да ми поможет.

Марфа же заботилась о большом угощении, и подошедши сказала: Господи! или Тебе нужды нет, что сестра моя одну меня оставила служить? скажи ей, чтобы помогла мне.

Отвещав же Иисус рече ей: Марфо, Марфо, печешися и молвиши о мнозе,

Иисус же сказал ей в ответ: Марфа! Марфа! ты заботишься и суетишься о многом,

Едино же есть на потребу. Мариа же благую часть избра, яже не отымется от нея.

А одно только нужно. Мария же избрала благую часть, которая не отнимется у нее.

Бысть же егда глаголаше сия, воздвигши некая жена глас от народа, рече ему: блажено чрево носившее Тя, и сосца, яже еси ссал.

Когда же Он говорил это, одна женщина, возвысивши голос из народа, сказала Ему: блаженно чрево, носившее Тебя, и сосцы, Тебя питавшие!

Он же рече: темже убо блажени слышащие слово Божие и хранящии е.

А Он сказал: блаженны слышащие слово Божие и соблюдающие его.

Причастен: Ч ашу спасения прииму, и имя Господне призову.

Источник

БЛАЖЕН МУЖ
Блажен муж, иже не иде на совет нечестивых. Аллилуиа, Аллилуиа, Аллилуиа.
Яко весть Господь путь праведных и путь нечестивых погибнет. Аллилуиа (трижды).
Работайте Господеви со страхом и радуйтеся Ему с трепетом. Аллилуиа (трижды).
Блажени вси надеющиеся нань. Аллилуиа (трижды).
Воскресни, Господи, спаси мя, Боже мой. Аллилуиа (трижды).
Господне есть спасение и на людех Твоих благословение Твое. Аллилуиа (трижды).
Слава, И ныне: Аллилуиа (трижды)
Аллилуиа, Аллилуиа, Аллилуиа. Слава Тебе, Боже (трижды)

СТИХИРЫ на Господи воззвах:
Господи, воззвах к Тебе, услыши мя. / Услыши мя, Господи.
Господи, воззвах к Тебе, услыши мя: / вонми гласу моления моего, / внегда воззвати ми к Тебе. / Услыши мя, Господи.
Да исправится молитва моя, / яко кадило пред Тобою, / воздеяние руку моею / – жертва вечерняя. / Услыши мя, Господи.
Изведи из темницы душу мою, исповедатися имени Твоему.
[Стихиры ВОСКРЕСНЫЕ]:
Пре́жде век от Отца́ Ро́ждшемуся Бо́жию Сло́ву,/ Вопло́щшемуся от Де́вы Мари́и,/ прииди́те, поклони́мся:/ крест бо претерпе́в,/ погребе́нию предаде́ся, я́ко Сам восхоте́:/ и воскре́се из ме́ртвых,// спасе́ мя заблужда́ющаго челове́ка.
Мене ждут праведницы, дондеже воздаси мне.
Христо́с Спас наш,/ е́же на ны рукописа́ние пригвозди́в на Кресте́ загла́ди,/ и сме́рную держа́ву упраздни́:// поклоня́емся Его́ Тридне́вному Воскресе́нию.
Из глубины воззвах к Тебе Господи, Господи, услыши глас мой.
Со Арха́нгелы воспои́м Христо́во Воскресе́ние:/ Той бо есть Изба́витель и Спас душ на́ших,/ и в сла́ве стра́шней и кре́пцей си́ле,// па́ки гряде́т суди́ти ми́ру, его́же созда́.
Да будут уши Твои, внемлюще гласу моления моего.
Тебе́ Распе́ншагося и Погребе́ннаго,/ А́нгел пропове́да Влады́ку, и глаго́лаше жена́м:/ прииди́те ви́дите, иде́же лежа́ше Госпо́дь:/ воскре́се бо, я́коже рече́, я́ко Всеси́лен./ Те́мже Тебе́ поклоня́емся, Еди́ному Безсме́ртному:// Жизнода́вче Христе́, поми́луй нас.

Глас 4: Аще беззакония назриши, Господи, Господи, кто постоит; / яко у Тебе очищение есть.
[Стихи́ры Богородицы ра́ди ико́ны Ея́, имену́емыя Владимирская]:
Я́ко светоно́сная пала́та/ и одр всезлаты́й, Богоро́дице Влады́чице:/ Ты бо Сло́во Бо́жие/ во Твои́х ложесна́х вмести́ла еси́,/ и, ро́ждши нам Со́лнце незаходи́мое,/ Све́т невече́рний,/ на́ша пре́жде неразу́мием омраче́нная сердца́/ благоразу́мием освети́ла еси́,// и льсти тьму разори́ла еси́.
Имене ради Твоего потерпех Тя, Господи, потерпе душа моя в слово Твое, / упова душа моя на Господа.
Твои́м Рождество́м а́дова кре́пость разори́ся,/ и все челове́чество спасе́но бысть,/ ны́не же Твои́ми моли́твами/ враго́в на́ших шата́ние низложи́,/ и кре́пость их сокруши́,/ и лю́дем твои́м побе́ды на враги́ да́руй,/ да посра́мятся вси,// явля́ющии рабо́м Твои́м зла́я.
От стражи утренния до нощи, от стражи утренния, да уповает Израиль на Господа.
Богоро́дице Влады́чице,/ держа́вная помо́щнице,/ укрепи́ сла́вящую Тя страну́ на враги́,/ да я́коже дре́вле спасла́ еси́ Ца́рский град от нахожде́ния пога́ных,/ та́ко и ны́не спаси́ страну́ Росси́йскую от нахожде́ния вра́жия,/ от междоусо́бныя ра́ти,/ от гла́да же и тру́са,/ Де́во Неискусобра́чная./ Сего́ ра́ди Тя сла́вит страна́ Росси́йская// челове́ком Помо́щницу.
[Стихи́ры му́чеников Адриана и Наталии]:
Яко у Господа милость,и многое у Него избавление,и Той избавит Израиля от всех беззаконий eго.
Пречестно́е страда́ние,/ до́блественная боре́ния/ му́чеников, сла́вне, узре́в,/ самово́льне вда́лся еси́ к подвиго́м му́жеским умо́м,/ не пощади́в пло́ти любве́ ра́ди Боже́ственныя./ Те́мже проше́л еси́ до́блественныя по́двиги,/ смири́в го́рдость сопроти́внаго,// Адриа́не терпеливоду́шне.
Хвалите Господа вси языцы, похвалите Его вси людие.
В темни́цах затворя́емь,/ волу́ями жи́лами бие́мь,/ желе́зами же, сла́вне, отягчева́емь/ и ка́мением сокруша́емь,/ со мно́жеством му́ченик,/ с ни́миже блага́я Небе́сная получи́л еси́,/ споспе́шницу супру́жницу име́я Ната́лию,/ на Бо́га упова́вшую,// Адриа́не до́блественный.
Яко утвердися милость Его на нас, и истина Господня пребывает во век.
Ада́ма супру́жница из рая́ изгна́/ сове́том змии́ным;/ Ната́лия же Адриа́на в рай прему́дро введе́,/ свяще́нными бесе́дами,/ уче́нии наказу́ющи/ боле́зненная страда́ния терпе́ти,/ Небе́сная воздая́ния хода́тайствующи// и ве́чнующую сла́ву.
Слава Отцу и Сыну и Святому Духу.
Прииди́те, росси́йстии собо́ри,/ прииди́те, ве́рных совокупле́ния,/ в сре́тение Цари́цы Богоотрокови́цы:/ се бо гряде́т Цари́ца Свои́м о́бразом честны́м,/ спасти́ град и лю́ди, от сопоста́тных пога́н невоева́ны./ О, чу́до ве́лие и пресла́вное/ и пребо́льши ума́!/ Ка́ко прише́ствием честна́го Ея́ о́браза сопроти́внии побежда́ются/ и оте́чество на́ше утвержда́ется?/ Нощь упраздни́ся, и день прибли́жися./ Его́же ра́ди Тебе́, вину́ спасе́ния на́шего, естество́ на́ше прие́млет/ и вся тварь воспева́ет, Ти зову́щи:/ ра́дуйся, Предста́тельнице, и Помо́щнице,// и спасе́ние душ на́ших.
И ныне и присно и во веки веков. Аминь.
Пре́йде сень зако́нная,/ благода́ти прише́дши:/ я́коже бо купина́ не сгара́ше опаля́ема:/ та́ко Де́ва родила́ еси́,/ и Де́ва пребыла́ еси́./ Вме́сто столпа́ о́гненнаго,/ Пра́ведное возсия́ Со́лнце:/ вме́сто Моисе́я, Христо́с,/ Спасе́ние душ на́ших.

Свете тихий святыя славы, / Безсмертнаго, Отца Небеснаго, / Святаго Блаженнаго, Иисусе Христе. / Пришедше на запад солнца, / видевше свет вечерний, / поем Отца, Сына и Святаго Духа, Бога. / Достоин еси во вся времена / пет быти гласы преподобными, / Сыне Божий, живот даяй, / темже мир Тя славит.

Прокимен, глас 6: Госпо́дь воцари́ся, / в ле́поту облече́ся.
Стихи: Облече́ся Госпо́дь в си́лу, и препоя́сася
И́бо утверди́ вселе́нную, я́же не подви́жится
До́му Твоему́ подоба́ет святы́ня, Го́споди, в долготу́ дний.

ПАРЕМИИ Богородицы:
[паремии могут читаться не во всех храмах]

Бытия чтение (глава 28:10–17) (перевод на русский язык)
Иаков вышел из Вирсавии и пошел в Харран, и пришел на одно место, и остался там ночевать, потому что зашло солнце. И взял один из камней того места, и положил себе изголовьем, и лег на том месте. И увидел во сне: вот, лестница стоит на земле, а верх её касается неба; и вот, Ангелы Божии восходят и нисходят по ней. И вот, Господь стоит на ней и говорит: Я Господь, Бог Авраама, отца твоего, и Бог Исаака; не бойся. Землю, на которой ты лежишь, Я дам тебе и потомству твоему; и будет потомство твоё, как песок земной; и распространишься к морю и к востоку, и к северу и к полудню; и благословятся в тебе и в семени твоем все племена земные; и вот Я с тобою, и сохраню тебя везде, куда ты ни пойдешь; и возвращу тебя в сию землю, ибо Я не оставлю тебя, доколе не исполню того, что Я сказал тебе. Иаков пробудился от сна своего и сказал: истинно Господь присутствует на месте сём; а я не знал! И убоялся и сказал: как страшно сие место! это не иное что, как дом Божий, это врата небесные.

Пророчества Иезекииля чтение (глава 43:27; 44:1–4)
Так говорит Господь: по окончании сих дней, в восьмой день и далее, священники будут возносить на жертвеннике ваши всесожжения и благодарственные жертвы; и Я буду милостив к вам, говорит Господь Бог. И привел он меня обратно ко внешним воротам святилища, обращенным лицом на восток, и они были затворены. И сказал мне Господь: ворота сии будут затворены, не отворятся, и никакой человек не войдет ими, ибо Господь, Бог Израилев, вошел ими, и они будут затворены. Что до князя, он, как князь, сядет в них, чтобы есть хлеб пред Господом; войдет путем притвора этих ворот, и тем же путем выйдет. Потом привел меня путем ворот северных перед лицо храма, и я видел, и вот, слава Господа наполняла дом Господень.

Притчей чтение (глава 9:1–11)
Премудрость построила себе дом, вытесала семь столбов его, заколола жертву, растворила вино своё и приготовила у себя трапезу; послала слуг своих провозгласить с возвышенностей городских: «кто неразумен, обратись сюда!» И скудоумному она сказала: «идите, ешьте хлеб мой и пейте вино, мною растворенное; оставьте неразумие, и живите, и ходите путем разума». Поучающий кощунника наживет себе бесславие, и обличающий нечестивого – пятно себе. Не обличай кощунника, чтобы он не возненавидел тебя; обличай мудрого, и он возлюбит тебя; дай наставление мудрому, и он будет еще мудрее; научи правдивого, и он приумножит знание. Начало мудрости – страх Господень, и познание Святого – разум; потому что чрез меня умножатся дни твои, и прибавится тебе лет жизни.

СТИХИРЫ на стиховне [воскресные]:
Воскресе́ние Твое́, Христе́ Спа́се, / всю просвети́ вселе́нную,/ и призва́л еси́ Твое́ созда́ние:// Всеси́льне Го́споди, сла́ва Тебе́.
Госпо́дь воцари́ся,/ в ле́поту облече́ся.
Дре́вом, Спа́се, упраздни́л еси́,/ ю́же от дре́ва кля́тву,/ держа́ву сме́рти погребе́нием Твои́м умертви́л еси́,/ просвети́л же еси́ род наш воста́нием Твои́м./ Те́мже вопие́м Тебе́:// Животода́вче Христе́ Бо́же наш, сла́ва Тебе́.
И́бо утверди́ вселе́нную,/ я́же не подви́жется.
На кресте́ я́влься, Христе́, пригвожда́емь,/ измени́л еси́ добро́ту зда́ний:/ и безчелове́чие у́бо во́ини показу́юще,/ копие́м ре́бра Твоя́ прободо́ша,/ евре́и же печа́тати гро́ба проси́ша,/ Твоея́ вла́сти не ве́дуще./ Но за милосе́рдие утро́б Твои́х,/ прие́мый погребе́ние, и тридне́вен воскресы́й// Го́споди, сла́ва Тебе́.
До́му Твоему́ подоба́ет святы́ня,/ Го́споди, в долготу́ дний.
Животода́вче Христе́, во́лею страсть претерпе́вый сме́ртных ра́ди,/ во ад же снизше́д я́ко си́лен,/ та́мо Твоего́ прише́ствия ожида́ющия,/ исхи́тив я́ко от зве́ря кре́пкаго,/ рай вме́сто а́да жи́ти дарова́л еси́./ Те́мже и нам сла́вящим тридне́вное Твое́ воста́ние,/ да́руй очище́ние грехо́в,// и ве́лию ми́лость.
Слава Отцу и Сыну и Святому Духу.
[Стихи́ра му́чеников Адриана и Наталии]:
Ре́вность му́жа благочести́ва/ привлече́ жену́ боголюби́вую к поуче́нию све́тлу;/ Адриа́н бо всеизря́дный,/ Нат́алииными глаго́лы приведе́ся,/ страда́ния тече́ние соверши́л есть./ О, жены́ боголюби́выя нра́ва!/ Не я́коже бо Е́ва принесе́ Ада́му тле́ние,/ но жи́знь несконча́ему супру́гу исхода́таи./ Сию́ с му́жем похваля́юще, возопие́м Христу́:// даждь нам по́мощь моли́твами святы́х Твоих.
И ныне и присно и во веки веков. Аминь.
[Стихи́ра Богородицы]:
Да ра́дуются росси́йстии собо́ри,/ да ликовству́ет естество́,/ я́ко Твоего́, Чи́стая, честна́го о́браза прише́ствием/ град наш спаса́ется,/ раби́ Твои́, от одержа́щия ну́жды изба́вльшеся,/ Тебе́, Чи́стая, взыва́ют:/ ра́дуйся, до́брых вино́вная,/ и Засту́пница непосты́дная,// и спасе́ние душ на́ших.

Ны́не отпуща́еши раба́ Твоего́, Влады́ко,/ по глаго́лу Твоему́, с ми́ром;/ я́ко ви́деста о́чи мои́ спасе́ние Твое́,/ е́же еси́ угото́вал пред лице́м всех люде́й,/ свет во открове́ние язы́ков,// и сла́ву люде́й Твои́х Изра́иля.

Тропарь Влади́мирской ико́ны Бо́жией Ма́тери, глас 4 (трижды):
Днесь све́тло красу́ется славне́йший град Москва́,/ я́ко зарю́ со́лнечную, восприе́мши, Влады́чице,/ чудотво́рную Твою́ ико́ну,/ к не́йже ны́не мы притека́юще и моля́щеся Тебе́, взыва́ем си́це:/ о пречу́дная Влады́чице Богоро́дице!/ Моли́ся из Тебе́ воплоще́нному Христу́ Бо́гу на́шему,/ да изба́вит град сей и вся гра́ды и страны́ христиа́нския/ невреди́мы от всех наве́т вра́жиих// и спасе́т ду́ши на́ша, я́ко Милосе́рд.

Псало́м 33:
Благословлю́ Го́спода на вся́кое вре́мя,/ вы́ну хвала́ Его́ во усте́х мои́х.
О Го́споде похва́лится душа́ моя́,/ да услы́шат кро́тцыи, и возвеселя́тся.
Возвели́чите Го́спода со мно́ю,/ и вознесе́м И́мя Его́ вку́пе.
Взыска́х Го́спода, и услы́ша мя,/ и от все́х скорбе́й мои́х изба́ви мя.
Приступи́те к Нему́, и просвети́теся,/ и ли́ца ва́ша не постыдя́тся.
Сей ни́щий воззва́, и Госпо́дь услы́ша и,/ и от все́х скорбе́й его́ спасе́ и.
Ополчи́тся а́нгел Госпо́день о́крест боя́щихся Его́,/ и изба́вит их.
Вкуси́те и ви́дите, я́ко благ Госпо́дь:/ блаже́н муж, и́же упова́ет Нань.
Бо́йтеся Го́спода, вси́ святи́и Его́,/ я́ко несть лише́ния боя́щимся Его́.
Бога́тии обнища́ша и взалка́ша:/ взыска́ющии же Го́спода// не лиша́тся вся́каго бла́га.

Бог Господь, и явися нам, благословен грядый во имя Господне
Тропарь воскресный, глас 2 (дважды):
Егда́ снизше́л еси́ к сме́рти, Животе́ Безсме́ртный,/ тогда́ ад умертви́л еси́ блиста́нием Божества́./ Егда́ же и уме́ршыя от преиспо́дних воскреси́л еси́,/ вся Си́лы Небе́сныя взыва́ху:// Жизнода́вче, Христе́ Бо́же наш, сла́ва Тебе́.

СЛАВА:
Тропа́рь му́чеников Адриа́на и Ната́лии, глас 4:
Му́ченицы Твои́, Го́споди,/ во страда́ниих свои́х венцы́ прия́ша нетле́нныя от Тебе́, Бо́га на́шего:/ иму́ще бо кре́пость Твою́,/ мучи́телей низложи́ша,/ сокруши́ша и де́монов немощны́я де́рзости./ Тех моли́твами// спаси́ ду́ши на́ша.

И НЫНЕ:
Тропа́рь Влади́мирской ико́ны Бо́жией Ма́тери, глас 4:
Днесь све́тло красу́ется славне́йший град Москва́,/ я́ко зарю́ со́лнечную, восприе́мши, Влады́чице,/ чудотво́рную Твою́ ико́ну,/ к не́йже ны́не мы притека́юще и моля́щеся Тебе́, взыва́ем си́це:/ о пречу́дная Влады́чице Богоро́дице!/ Моли́ся из Тебе́ воплоще́нному Христу́ Бо́гу на́шему,/ да изба́вит град сей и вся гра́ды и страны́ христиа́нския/ невреди́мы от всех наве́т вра́жиих// и спасе́т ду́ши на́ша, я́ко Милосе́рд.

Полиеле́й:
Хвали́те И́мя Госпо́дне, хвали́те, раби́ Го́спода. Аллилу́иа (трижды).
Благослове́н Госпо́дь от Сио́на, живы́й во Иерусали́ме. Аллилу́иа (трижды).
Испове́дайтеся Го́сподеви, я́ко Благ, я́ко в век ми́лость Его́. Аллилу́иа (трижды).
Испове́дайтеся Бо́гу Небе́сному, я́ко в век ми́лость Его́. Аллилу́иа (трижды).

Досто́йно есть / велича́ти Тя, Богоро́дице,/ Честне́йшую Херуви́м//
и Сла́внейшую без сравне́ния Серафим.

Тропари «по непорочных», глас 5:
Благословен еси, Господи, научи мя оправданием Твоим.
Ангельский собор удивися, / зря Тебе в мертвых вменившася, / смертную же, Спасе, крепость разоривша, / и с Собою Адама воздвигша, / и от ада вся свобождша.
Благословен еси, Господи, научи мя оправданием Твоим.
Почто мvра с милостивными слезами, / о ученицы, растворяете? / Блистаяйся во гробе Ангел мvроносицам вещаше: / видите вы гроб и уразумейте, / Спас бо воскресе от гроба.
Благословен еси, Господи, научи мя оправданием Твоим.
Зело рано мvроносицы течаху / ко гробу Твоему рыдающия, / но предста к ним Ангел и рече: / рыдания время преста, не плачите, / воскресение же апостолом рцыте.
Благословен еси, Господи, научи мя оправданием Твоим.
Мvроносицы жены с мvры пришедшия / ко гробу Твоему, Спасе, рыдаху, / Ангел же к ним рече, глаголя: / что с мертвыми живаго помышляете? / Яко Бог бо, воскресе от гроба.
Слава Отцу и Сыну и Святому Духу.
Поклонимся Отцу / и Его Сынови, и Святому Духу, / Святей Троице во едином существе, / с Серафимы зовуще: / Свят, Свят, Свят еси, Господи.
И ныне и присно и во веки веков. Аминь.
Жизнодавца рождши, / греха, Дево, Адама избавила еси, / радость же Еве / в печали место подала еси, / падшия же от жизни / к сей направи / из Тебе воплотивыйся Бог и Человек.

ПРОКИМЕН, глас 2: Воста́ни, Го́споди, Бо́же мой, повеле́нием, и́мже запове́дал еси́,/
и сонм люде́й обы́дет Тя.
Стих: Го́споди Бо́же мой, на Тя упова́х, спаси́ мя.
Всякое дыхание / да хвалит Господа.
Стих: Хвалите Бога во святых Его, хвалите Его в утвержении силы Его.

ЕВАНГЕЛИЕ от Иоанна (гл. 21: 1 – 14) (перевод на русский язык)
В то время явился Иисус ученикам Своим по воскресении Своем из мертвых, и говорит Симону Петру: Симон Ионин! любишь ли ты Меня больше, нежели они? Петр говорит Ему: так, Господи! Ты знаешь, что я люблю Тебя. Иисус говорит ему: паси агнцев Моих. Еще говорит ему в другой раз: Симон Ионин! любишь ли ты Меня? Петр говорит Ему: так, Господи! Ты знаешь, что я люблю Тебя. Иисус говорит ему: паси овец Моих. Говорит ему в третий раз: Симон Ионин! любишь ли ты Меня? Петр опечалился, что в третий раз спросил его: любишь ли Меня? и сказал Ему: Господи! Ты все знаешь; Ты знаешь, что я люблю Тебя. Иисус говорит ему: паси овец Моих. Истинно, истинно говорю тебе: когда ты был молод, то препоясывался сам и ходил, куда хотел; а когда состаришься, то прострешь руки твои, и другой препояшет тебя, и поведет, куда не хочешь. Сказал же это, давая разуметь, какою смертью Петр прославит Бога. И, сказав это, говорит ему: иди за Мною. Петр же, обратившись, видит идущего за ним ученика, которого любил Иисус и который на вечери, приклонившись к груди Его, сказал: Господи! кто предаст Тебя? Его увидев, Петр говорит Иисусу: Господи! а он что? Иисус говорит ему: если Я хочу, чтобы он пребыл, пока приду, что тебе до того? ты иди за Мною. И пронеслось это слово между братьями, что ученик тот не умрет. Но Иисус не сказал ему, что не умрет, но: если Я хочу, чтобы он пребыл, пока приду, что тебе до того? – Сей ученик и свидетельствует о сем, и написал это; и знаем, что истинно свидетельство его. Многое и другое сотворил Иисус; но, если бы писать о том подробно, то, думаю, и самому миру не вместить бы написанных книг. Аминь.

На 9 песне канона:
Песнь Пресвятой Богородицы:
Величит душа Моя Господа / и возрадовася дух Мой о Бозе Спасе Моем.
Честнейшую Херувим / и славнейшую без сравнения Серафим, /
без истления Бога Слова рождшую, / сущую Богородицу, Тя величаем.
Яко призре на смирение рабы Своея, / се бо, от ныне ублажат Мя вси роди.
Яко сотвори Мне величие Сильный, и свято имя Его, и милость Его в роды родов боящимся Его
Сотвори державу мышцею Своею, / расточи гордыя мыслию сердца их.
Низложи сильныя со престол, / и вознесе смиренныя, алчущия исполни благ, / и богатящияся отпусти тщи.
Восприят Израиля отрока Своего, / помянути милости, / якоже глагола ко отцем нашим, / Аврааму и семени его даже до века.

1-й антифон:
Благослови, душе моя, Господа, Благословен еси, Господи.
Благослови, душе моя, Господа, и вся внутренняя моя, имя святое Его.
Благослови, душе моя, Господа, и не забывай всех воздаяний Его.
Очищающаго вся беззакония твоя, исцеляющаго вся недуги твоя.
Избавляющаго от истления живот твой, венчающаго тя милостию и щедротами.
Исполняющаго во благих желание твое: обновится яко орля юность твоя.
Щедр и милостив Господь, долготерпелив и многомилостив.
Благослови, душе моя, Господа, и вся внутреняя моя, имя святое Его.
Благословен еси, Господи.

Блаженны:
Во Царствии Твоем помяни нас, Господи, егда приидеши во Царствии Твоем.
Блажнени нищии духом, яко тех есть Царство Небесное.
Блажени плачущии, яко тии утешатся.
Блажени кротции, яко тии наследят землю.
Блажени алчущии и жаждущии правды, яко тии насытятся.
Блажени милостивии, яко тии помиловани будут.
Блажени чистии сердцем, яко тии Бога узрят.
Блажени миротворцы, яко тии сынове Божии нарекутся.
Блажени изгнани правды ради, яко тех есть Царство Небесное.
Блажени есте, егда поносят вам, и изженут, и рекут всяк зол глагол на вы, лжуще Мене ради.
Радуйтеся и веселитеся, яко мзда ваша многа на небесех.

Во время малого входа с Евангелием:
Приидите, поклонимся и припадем ко Христу.
Спаси ны, Сыне Божий, воскресый из мертвых, поющия Ти: Аллилуия.

Тропа́рь воскре́сный, глас 2:
Егда́ снизше́л еси́ к сме́рти, Животе́ Безсме́ртный,/ тогда́ ад умертви́л еси́ блиста́нием Божества́./ Егда́ же и уме́ршыя от преиспо́дних воскреси́л еси́,/ вся Си́лы Небе́сныя взыва́ху:// Жизнода́вче, Христе́ Бо́же наш, сла́ва Тебе́.

Тропа́рь Влади́мирской ико́ны Бо́жией Ма́тери, глас 4:
Днесь све́тло красу́ется славне́йший град Москва́,/ я́ко зарю́ со́лнечную, восприе́мши, Влады́чице,/ чудотво́рную Твою́ ико́ну,/ к не́йже ны́не мы притека́юще и моля́щеся Тебе́, взыва́ем си́це:/ о пречу́дная Влады́чице Богоро́дице!/ Моли́ся из Тебе́ воплоще́нному Христу́ Бо́гу на́шему,/ да изба́вит град сей и вся гра́ды и страны́ христиа́нския/ невреди́мы от всех наве́т вра́жиих// и спасе́т ду́ши на́ша, я́ко Милосе́рд.

Тропа́рь му́чеников Адриа́на и Ната́лии, глас 4:
Му́ченицы Твои́, Го́споди,/ во страда́ниих свои́х венцы́ прия́ша нетле́нныя от Тебе́, Бо́га на́шего:/ иму́ще бо кре́пость Твою́,/ мучи́телей низложи́ша,/ сокруши́ша и де́монов немощны́я де́рзости./ Тех моли́твами// спаси́ ду́ши на́ша.

Кондак воскре́сный, глас 2:
Воскре́сл еси́ от гро́ба, Всеси́льне Спа́се,/ и ад, ви́дев чу́до, ужасе́ся,/ и ме́ртвии воста́ша;/ тварь же ви́дящи сра́дуется Тебе́,/ и Ада́м свесели́тся,// и мир, Спа́се мой, воспева́ет Тя при́сно.

Кондак му́чеников Адриа́на и Ната́лии, глас 4:
Му́ченик возсия́ Боже́ственная па́мять/ и земны́я озари́ вся концы́ све́тло, с весе́лием зову́щих:// Ты еси́ му́чеников, Христе́, ра́дование.

Друго́й кондак му́чеников Адриа́на и Ната́лии, глас 4:
Жены́ Богому́дрыя Боже́ственная словеса́ в се́рдце положи́в,/ Адриа́не, му́чениче Христо́в, к муче́ниям усе́рдно устреми́лся еси́,// с супру́гою вене́ц при́емь.

Конда́к Влади́мирской ико́ны Бо́жией Ма́тери, глас 8:
Взбра́нной Воево́де победи́тельная,/ я́ко изба́вльшеся от злых/ прише́ствием Твоего́ честна́го о́браза, Влады́чице Богоро́дице,/ све́тло сотворя́ем пра́зднество сре́тения Твоего́ и обы́чно зове́м Ти:// ра́дуйся, Неве́сто Неневе́стная.

Прокимен, глас 2: Кре́пость моя́ и пе́ние мое́ Госпо́дь,/ и бысть мне во Спасе́ние.
Стих: Наказуя наказа мя Господь, смерти же не предаде мя.
Прокимен, глас 3: Величи́т душа́ Моя́ Го́спода, и возра́довася дух Мой о Бо́зе, Спа́се Мое́м

К Коринфянам первое послание святого апостола Павла (глава 9:2–12) [рядовое]:
Братия, печать моего апостольства – вы в Господе. Вот моя защита против осуждающих меня. Или мы не имеем власти есть и пить? Или не имеем власти иметь спутницею сестру жену, как и прочие Апостолы, и братья Господни, и Кифа? Или один я и Варнава не имеем власти не работать? Какой воин служит когда-либо на своем содержании? Кто, насадив виноград, не ест плодов его? Кто, пася стадо, не ест молока от стада? По человеческому ли только рассуждению я это говорю? Не то же ли говорит и закон? Ибо в Моисеевом законе написано: не заграждай рта у вола молотящего. О волах ли печется Бог? Или, конечно, для нас говорится? Так, для нас это написано; ибо, кто пашет, должен пахать с надеждою, и кто молотит, должен молотить с надеждою получить ожидаемое. Если мы посеяли в вас духовное, велико ли то, если пожнем у вас телесное? Если другие имеют у вас власть, не паче ли мы? Однако мы не пользовались сею властью, но все переносим, дабы не поставить какой преграды благовествованию Христову.

К Филиппийцам послание святого апостола Павла (глава 2:5 – 11) [Пресвятой Богородицы]:
Братия, в вас должны быть те же чувствования, какие и во Христе Иисусе: Он, будучи образом Божиим, не почитал хищением быть равным Богу; но уничижил Себя Самого, приняв образ раба, сделавшись подобным человекам и по виду став как человек; смирил Себя, быв послушным даже до смерти, и смерти крестной. Посему и Бог превознес Его и дал Ему имя выше всякого имени, дабы пред именем Иисуса преклонилось всякое колено небесных, земных и преисподних, и всякий язык исповедал, что Господь Иисус Христос в славу Бога Отца.

ЕВАНГЕЛИЕ от Матфея (глава 13:23–35) [рядовое]:
Сказал Господь притчу сию: Царство Небесное подобно царю, который захотел сосчитаться с рабами своими; когда начал он считаться, приведен был к нему некто, который должен был ему десять тысяч талантов; а как он не имел, чем заплатить, то государь его приказал продать его, и жену его, и детей, и всё, что он имел, и заплатить; тогда раб тот пал, и, кланяясь ему, говорил: государь! потерпи на мне, и всё тебе заплачу. Государь, умилосердившись над рабом тем, отпустил его и долг простил ему. Раб же тот, выйдя, нашел одного из товарищей своих, который должен был ему сто динариев, и, схватив его, душил, говоря: отдай мне, что должен. Тогда товарищ его пал к ногам его, умолял его и говорил: потерпи на мне, и всё отдам тебе. Но тот не захотел, а пошел и посадил его в темницу, пока не отдаст долга. Товарищи его, видев происшедшее, очень огорчились и, придя, рассказали государю своему всё бывшее. Тогда государь его призывает его и говорит: злой раб! весь долг тот я простил тебе, потому что ты упросил меня; не надлежало ли и тебе помиловать товарища твоего, как и я помиловал тебя? И, разгневавшись, государь его отдал его истязателям, пока не отдаст ему всего долга. Так и Отец Мой Небесный поступит с вами, если не простит каждый из вас от сердца своего брату своему согрешений его.

ЕВАНГЕЛИЕ от Луки (глава 10:38–42; 11:27–28) [Пресвятой Богородицы]:
В те дни пришел Иисус в одно селение; здесь женщина, именем Марфа, приняла Его в дом свой; у неё была сестра, именем Мария, которая села у ног Иисуса и слушала слово Его. Марфа же заботилась о большом угощении и, подойдя, сказала: Господи! или Тебе нужды нет, что сестра моя одну меня оставила служить? скажи ей, чтобы помогла мне. Иисус же сказал ей в ответ: Марфа! Марфа! ты заботишься и суетишься о многом, а одно только нужно; Мария же избрала благую часть, которая не отнимется у неё. Когда же Он говорил это, одна женщина, возвысив голос из народа, сказала Ему: блаженно чрево, носившее Тебя, и сосцы, Тебя питавшие! А Он сказал: блаженны слышащие слово Божие и соблюдающие его.

Код для размещения ссылки на данный материал:

Как будет выглядеть ссылка:

служба владимирской иконе божией матери текст. Смотреть фото служба владимирской иконе божией матери текст. Смотреть картинку служба владимирской иконе божией матери текст. Картинка про служба владимирской иконе божией матери текст. Фото служба владимирской иконе божией матери текст

Источник

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *